ZAMÓWIENIA, ZWROTY, REKLAMACJE I PŁATNOŚCI
Jak długo będę czekać na swoje zamówienie?
Zamówienia realizowane są w dni robocze w ciągu 48 godzin od chwili ich przyjęcia. W przypadku zamówień przedpłatowych (payu, przelew) czas realizacji należy liczyć od momentu zaksięgowania płatności. Paczki dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej w ciągu 1-2 dni na terenie Polski.
Czy mogę zwrócić towar?
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, jako konsument, nieużywany towar zakupiony na odległość możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Dobrze zabezpieczony produkt, dowód zakupu oraz Indigo_-_formularz_zwrotu prześlij na nasz adres:
Łukasz Mierzejewski.
ul. Henryka Dobrzańskiego 11
07-410 Ostrołęka
z dopiskiem 'ZWROT’
Należność za odesłany towar otrzymasz na konto bankowe podane w formularzu zwrotu, w ciągu 14 dni od odnotowania przesyłki w naszym magazynie.
Co mogę reklamować i jak to zrobić?
Reklamacji podlegają produkty wadliwe, uszkodzone lub niezgodne z zamówieniem. Reklamację co do niezgodności w zamówieniu oraz uszkodzonego produktu należy zgłosić w przeciągu 72h od momentu odebrania przesyłki. Odeślij dobrze zabezpieczony produkt dołączając dowód zakupu oraz wypełniony Indigo_-_formularz_reklamacyjny na nasz adres:
Łukasz Mierzejewski.
ul. Henryka Dobrzańskiego 11
07-410 Ostrołęka
z dopiskiem 'REKLAMACJA’
Produkty, które zostały zakupione nie poprzez sklep internetowy na www tylko u naszego oficjalnego dystrybutora należy reklamować bezpośrednio w miejscu zakupu.
Jakie rodzaje płatności obsługujemy?
Pobranie – płatność za zamówienie przy odbiorze u Kuriera.
Przelew – w mailu informującym o złożonym zamówieniu oraz w regulaminie sklepu widnieje informacja odnośnie numeru kont bankowych.
PayU – szybki przelew internetowy automatycznie przekierowuje do stronę PayU.
Na jakie konto wpłacić pieniądze?
KONTO BANKOWE PRZELEWY KRAJOWE – PLN: 97102038020000140201990365